Masaże terapeutyczne
Potężna broń w walce ze skutkami chorób cywilizacyjnych.
Przyniosą nieocenioną ulgę twoim mięśniom i kręgosłupowi.

Lipoliza iniekcyjna

LIPOLIZA INIEKCYJNA

Likwidujemy tkankę tłuszczową która sprawia najwiecej problemu  lipolizy iniekcyjnej – to  modelowanie sylwetki, polegające na podaniu za pomocą zastrzyków substancji powodującej rozpuszczanie komórek tłuszczowych. W miejscu wstrzyknięcia powstaje zamierzony i kontrolowany lekki stan zapalny tkanki tłuszczowej. Obrzmiałe komórki pękają. Uwolnione z nich tłuszcze przechodzą do krwi, a wraz z nią do wątroby, gdzie są rozkładane, a następnie wydalane z organizmu.Lipoliza iniekcyjna  jest w pełni bezpieczna i nie wymaga przygotowania pacjenta w domu.Po zabiegu, w miejscu wstrzyknięcia preparatu zazwyczaj pojawia się zaczerwienienie i obrzęk. Efektem ubocznym zabiegu mogą być zasinienia po nakłuciach igłą, a także niewielki ból leczonej okolicy. Miejsce poddane zabiegowi jest bardziej czułe na dotyk/ucisk, może również wystąpić świąd skóry. Taka reakcja utrzymuje się zazwyczaj do kilku dni po zabiegu.

Po zabiegu możemy stosować  leki antyhistaminowe i tradycyjne środki przeciwbólowe.
Efekt serii zabiegów to zazwyczaj utrata 4-5 cm w obwodzie w miejscu podania preparatu.
W przypadku niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej wystarczą zwykle 2-3 zabiegi. Jeżeli natomiast tkanka tłuszczowa jest gruba i obfita, ilość zabiegów musi być zdecydowanie większa. Odstępy pomiędzy zabiegami powinny wynosić 3-4 tygodnie.
WSKAZANIA :
– podwójny podbródek,
– fałdy tłuszczu na brzuchu
– tłuszcz na udach
– tłuszcz na pośladkach
– modelowanie sylwetki
– biodra
– fałdy na plecach (poniżej żeber)

PRZECIWWSKAZANIA:
– ciąża i laktacja
– padaczka
– zaburzenia krzepnięcia krwi
– ciężkie schorzenia wątroby i nerek
– infekcje skóry w miejscu wstrzyknięć
– alergia na preparat
– nadmierna otyłość

W celu zapewnienia najlepszych wrażeń dla czytelników oraz poprawnego funkcjonowania, strona internetowa www.kawaleczekraju.com.pl korzysta z plików Cookies. Pliki te przechowywane są na urządzeniach końcowych naszych odbiorców.

Facebook

Google Plus